PANIHIDA
At the funeral of an elderly woman, the solemn occasion quickly descends into a chaotic mix of tradition and modernity. A torrent of emotions, long-buried memories, and absurd situations erupt among the mourners, creating a darkly comedic and poignant exploration of grief, family dynamics, and the often-surreal nature of saying goodbye.