D23 Horizons: Disney Experiences Showcase
Join Neil Patrick Harris at “D23: The Ultimate Disney Fan Event” for a journey into the future of Disney Experiences. Hear directly from Imagineers, storytellers, artists, and innovators as they share the creative vision behind upcoming projects. Featuring behind-the-scenes looks, special performances, exciting announcements, and surprises along the way.
Join host Neil Patrick Harris for a journey into the stories shaping the future of Disney Experiences around the world at “D23: The Ultimate Disney Fan Event.” Building on the ambitious projects announced in 2024, this showcase takes fans deeper into the creative vision behind what’s to come, hearing directly from the Imagineers, storytellers, artists, and innovators bringing these experiences to life. Inspired by the Carousel of Progress, Harris guides engaging conversations, behind-the-scenes looks, special performances, exciting announcements, and a few surprises along the way.