E.T. the Extra-Terrestrial
Director Steven Spielberg's masterpiece, backed by an Academy Award-winning score by John Williams, follows the unforgettable story of a lost alien and a 10-year-old boy who helps him find his way home.
Journey back to the magic and adventure with "E.T. The Extra-Terrestrial", the unforgettable story of a lost alien and the 10-year-old boy who helps him find his way home. Director Steven Spielberg's masterpiece is filled with amazing special effects and drawn together by an Academy Award-winning score by John Williams.