Back to the Future III
Stranded in 1955 after a freak accident, Marty McFly realizes he must travel back to 1885 to rescue Doc Brown from the past. Now, it's up to Marty to keep Doc out of trouble, get the DeLorean running, and put the past, present and future on track so they can all get back to where—and when—they belong.