Cities Reinvented New York - Tokyo - Singapore
From New York's aging infrastructure to Tokyo's urban transport systems and Singapore's green innovation, this film explores how three iconic metropolises are reinventing themselves. Each faces unique challenges as they race to build the sustainable, competitive cities of the future.