Hardwell & the Metropole Orchestra - Symphony
In a magical farewell performance, DJ Hardwell joins the Metropole Orchestra for an epic journey through 30 years of dance music. This film captures the symphonic fusion of electronic and classical sounds in what would be Hardwell's final show before his hiatus.