The Magic Behind Island Tower at Disney's Polynesian Villas & Bungalows
A look at the artists and Imagineers whose creativity shaped Disney’s newest addition, the Island Tower at Disney's Polynesian Villas & Bungalows. Celebrate the spirit of the South Pacific at this oasis of tropical palms, lush vegetation and much more through unique perspectives and storytelling from those who brought this newest offering to life.
A behind-the-scenes look at the artists and Imagineers whose craft and creativity shaped Disney’s newest addition, the Island Tower at Disney's Polynesian Villas & Bungalows. Celebrate the spirit of the South Pacific at this oasis of tropical palms, lush vegetation and much more through unique perspectives and storytelling from those who brought this newest offering to life. Discover a tropical escape, nestled in the midst of the magic with tropical terrace gardens that pay homage to the islands of Bora Bora, Hawaii, Samoa and Fiji.