Imagineer That!
Imagineer That! is back! Follow Tom Morrow 2.0, a zany mini-animatronic with insider access to Walt Disney Imagineering, as he answers your biggest questions and reveals the magic behind Disney attractions.
How do Imagineers make mountains? Tom Morrow 2.0 shares the secrets behind Disney rockwork.
Why do coasters feel faster in the dark? Tom Morrow 2.0 reveals the science behind the thrill.
No tracks? No problem! Tom Morrow 2.0 explains how Disney’s trackless rides work.
Tom Morrow 2.0 reveals how Imagineers design hidden barriers on Kilimanjaro Safaris.
S1:E8 How does Disney sync up the music and lighting with nighttime parade floats?