We are Artists not Vandals - Stew
From his first vandal tag to a monumental 52-meter mural in Paris, this film follows the 20-year journey of street artist Stew. It's the story of how an artist, once operating in the shadows, honed his craft to make a name for himself in the vibrant world of street art.