Paper & Glue
From early illicit graffiti videos captured on Paris rooftops at night to a monumental portrait set on the U.S.-Mexico border wall to a current collaboration in a California super-maximum prison, "Paper & Glue" uses the power of collaborative art to uplift communities and inspire self-expression.
From early illicit graffiti videos captured on Paris rooftops at night to a monumental portrait set on the U.S.-Mexico border wall to a current collaboration in a California super-maximum prison, "Paper & Glue" uses the power of collaborative art to uplift communities and inspire self-expression. Told through artist JR’s first-person accounts, the film uses his vast personal archives to revisit and reveal rare behind-the-scenes moments in his life and work over the past 20 years.