Gecko's Garage
Laugh and learn with Gecko and the mechanicals at Gecko's Garage. Gecko is visited by his friends Max The Monster Truck, Amber The Ambulance and more big trucks for children.
Green Mech feels left out, so Kat lends a helping hand onboard the Helena Helicopter.
Weasel uses his car to help Dylan the Dump Truck in an emergency but ends up getting stuck himself.
Weasel tries to cut a tree down, but Gecko and Green Mechanical teach him why he shouldn’t.
The Mechanicals want to fly like their hero, Kat, so they build a flying machine.
Gecko and the Mechanicals play hide and seek, but the Mechs use the respray machine to win.
Weasel attempts to wash his sports car, but it all goes wrong, and he ends up in the car wash!
Gecko and the Mechanicals throw a surprise birthday party for Kat, but it all goes wrong.
Gecko must call on his Grandma to help him fit new tyres to lots of vehicles in need.
Gecko sleepwalks around the garage, and the Mechanicals try to put him back to bed.
Bobby gets a cracked windscreen, so the mechs bring a new one. But it’s very fragile.
Weasel tries to steal Gecko’s blueprints to build his own Mechanical, but things don’t go to plan.