Diana Princess of Wales - A Celebration of a life
Through previously unseen archives and fresh insights, this documentary paints an intimate portrait of Diana, Princess of Wales, piecing together the life of one of the 20th century's most iconic figures and offering a new understanding of the woman who captivated the world and left an indelible mark on history.