Resident Evil: Extinction
Survivors of the Raccoon City catastrophe travel across the Nevada desert, hoping to make it to Alaska. Alice (Jovovich) joins the caravan and their fight against the evil Umbrella Corp.
Milla Jovovich is back in the third chapter of the hugely successful Resident Evil franchise! This action-packed horror film is set in the Nevada desert and filled with intense special effects and more zombie terror! Las Vegas means fun in the sun. Well? at least the sun is still there. Except for a few rusting landmarks, it looks pretty much like the rest of the desert - or the whole country, for that matter. The crowds are now flesh-eating zombies: the mass undead, the oozing, terrifying sludge of what remains. Here, the newly upgraded Alice, along with her crew (Oded Fehr, Mike Epps, Ali Larter, Ashanti) will make a final stand against evil - with one goal: to turn the undead dead again.