Resident Evil: Apocalypse
After narrowly escaping the horrors of the underground Hive facility, Alice is quickly thrust back into a war raging above ground between the living and the Undead. Alice joins a small band of elite soldiers, led by Valentine and Carlos, enlisted to rescue the missing daughter of Dr. Ashford, the creator of the mutating T-virus.
After narrowly escaping the horrors of the underground Hive facility, Alice (Milla Jovovich) is quickly thrust back into a war raging above ground between the living and the Undead. As the city is locked down under quarantine, Alice joins a small band of elite soldiers, led by Valentine (Sienna Guillory) and Carlos (Oded Fehr), enlisted to rescue the missing daughter of Dr. Ashford, the creator of the mutating T-virus. It's a heart-pounding race against time as the group faces off against hordes of blood- thirsty zombies, stealthy Lickers, mutant canines and the most sinister foe yet.