Just Like Me!
In 'Just Like Me!' we follow five teen vloggers. Every week they meet up in a juice bar on a boat. Here they collaborate, share their creativity, record videos and discuss their online reputation and daily life. Each has their own specific talents and the series is also about the development of these talents. 'Just Like Me!' is a scripted reality comedy, set entirely in and around the juice bar.
In 'Just Like Me!' we follow five teen vloggers. Every week they meet up in The Shake, a cool juice bar on a boat. Here they collaborate, develop and share their creativity, record videos and discuss their online reputation and daily life. Each of the five teens has their own specific talents and the series is also about the development of these talents. 'Just Like Me!' is a scripted reality comedy and is set entirely inside and around the juice bar.