Jonge Garde
"Jonge Garde" is about six students attending an exclusive culinary and hospitality academy. Here they are prepared for a successful life in the smartest restaurants. But in order to achieve this, they have to work hard and overcome challenges. You do not become a good chef overnight...
Thomas gets a second chance in the cooking contest and has to compete against one of his friends.
As a result of all the criticism from teacher Rens, Levi thinks he's a bad cook.
Sophie wants to win the cooking contest, but she also wants to help her friends. What does she do?
Thomas seizes his chance when a wild card become available for the cooking contest.
Thomas finds out the reward for the cooking contest is a lot bigger than anticipated….