Mister Twister on Stage
After the successful "Mister Twister Class of Fun" and "Mister Twister Goes Camping," the funniest trainee of the Netherlands returns with a third part. In "Mister Twister on Stage," Mr. Casey's class is going to produce a play. The class is really looking forward to it – until they discover that Principal Dreus has chosen a boring medieval play.
After the successful "Mister Twister Class of Fun" and "Mister Twister Goes Camping," the funniest trainee of the Netherlands returns with a third part. In "Mister Twister on Stage," Mr. Casey's class is going to produce a play. The class is really looking forward to it – until they discover that Principal Dreus has chosen a boring medieval play to perform. Mr. Casey then proposes something entirely different, but when Dreus discovers that Casey has turned everything upside down, everything seems to go wrong.