Le site "Le Corbusier" de Firminy
The Firminy site in France stands as a testament to Le Corbusier's architectural vision, uniting culture, sport, and worship in one cohesive complex. This documentary explores the four major buildings, including the iconic church and the stadium, which form the largest collection of his work in Europe and represent a cornerstone of 20th-century architectural innovation.