Fernand Pouillon, l'architecte le plus recherché de France
After a mysterious prison escape, architect Fernand Pouillon built millions of square meters across France and Algeria. This film uncovers the life of a man who built beautiful homes for the modest, challenging the pathology of large housing projects and leaving a complex legacy.