Bin Laden's Hard Drive
Newly declassified hard drives taken from the compound where Osama bin Laden was killed reveal a groundbreaking look at his personal life.
Newly declassified hard drives taken from the compound where Osama bin Laden was killed reveal a groundbreaking look at his personal life. Experts sift through the 470,000 digital files to piece together a roadmap into the mind of a mass murderer. Examine his contradictory personal psychology, relationship with family and religion as well as his legacy of violence and destruction.