A World Without Beethoven?
In 2020, the world will celebrate the 250th birthday of Ludwig van Beethoven. The composer is regarded as one of classical music’s greatest innovators. But what does that really mean? What would the world "sound" like without it? Without his genius, would movie scores, jazz, concept albums, and much more exist as we know it?