Beethoven's Ninth: Symphony for the World
Ludwig van Beethoven's Ninth Symphony may be the most popular piece of classical music in the world. This documentary showcases current interpretations and introduces passionate personalities who bring us closer to Beethoven and his work: Chinese composer and Oscar prize-winner Tan Dun, English composer Gabriel Prokofiev, and the Greek-Russian conductor Teodor Currentzis.