Custody
During divorce proceedings with her husband, Miriam decides to ask for full custody of their son, Julien. Julien feels torn between his parents when the judge decides to give shared custody. Julien does his best to keep the peace between them to prevent the worst, especially as a guardian angel to his mother against his jealous father.