Ja Zuster, Nee Zuster
" Annie M.G. Schmidt wrote the comical adventures about Sister Klivia's Rest Home, where it is anything but quiet. Neighbor Boordevool is immensely annoyed by the noise in the house and regularly (but unsuccessfully) takes Sister Klivia to court. When someone breaks into his home, he threatens to lock the house down. Sister Klivia must do all she can to outsmart Boordevool."
A cheerful, stylized musical comedy reminiscent of 8 Femmes. The story happens in the guest-house of sister Klivia in one of the Dutch towns. The inhabitants of the guest-house are very cheerful and good-hearted people, whose open communal lifestyle is contrasted with the life of the somewhat nasty and complaining neighbor behind the wall: Boordevool. Boordevool has spent ages looking for reasons to shut down the guest-house. One day, a girl from the guest-house meets a nice young guy, Gerrit. Sister Klivia lets Gerrit stay regardless of him being a thief. Will that give the neighbor the chance he’s been waiting for?