La Legge Del Numero Uno
A fixer, a local gangster and an Estonian burglar, specialized in illicit traffics. Three men in jail who have nothing in common except for the hope that an interview with a magistrate will reward them with a special exit permit. In a waiting cell, the three men, convinced that only the first one will get permission, start a ruthless match with the gloves off to ensure the first place.