Pietje Bell 2: De jacht op de tsarenkroon
Pietje Bell put villain Stark behind bars, and all seemed well in Rotterdam. But Stark still plots revenge even from prison, targeting the legendary Tsar's Crown. Can Pietje and the Black Hand Club outwit the mastermind Stark once more and foil his dangerous new scheme before it is too late?
Everything seems to be perfect after Peter Bell and his infamous 'Black Hand Gang' put the villainous newspaper tycoon Stark behind bars. Even better, Peter's sister is now engaged to Stark's rival, Paul Velinga. But when the threat of Stark emerges even from the apparent security of prison, can Peter Bell and his 'Gang of the Black Hand' be able to stop him in time?