Pietje Bell
Meet Pietje Bell, a 10-year-old whirlwind in 1930s Rotterdam whose remarkable adventures make headlines. But when stories based on outright lies spread, Pietje and his gang, The Black Hand Club, set out to expose the truth and set the record straight, in their own adventurous way.