Christmas Teddybear
At the local Christmas market, Mariann spots a teddy bear on the top shelf of a prize booth. Their eyes meet, and she's sure he's alive. She must get him, no matter the cost. But Teddy dreams of a rich owner who can show him the big world. Their meeting marks the start of a surprising adventure.
Christmas peace is settling over town, but the local Christmas market is still bustling. Mariann is out on a last errand when she spots a teddy bear on the top shelf of a prize booth. Their eyes meet, and she's absolutely certain he's alive. Mariann must get the teddy bear, no matter the cost. Teddy, however, dreams of a rich owner who can take him out into the big world. The meeting between Mariann and Teddy marks the start of a surprising and adventurous journey.