El amor no es lo que era
Within the same city, three love stories unfold in different ways. Alex and Lucia are taking their first steps into a committed relationship. Paz and Jorge are feeling their marriage drift apart, physical distance widening the gap between them. Elsewhere, retirees Irene and Albert meet again decades after their separation, perhaps finding comfort in shared past heartbreaks.
Witness three love stories that take place in the same city. Alex and Lucia are taking their first steps into a committed relationship. Paz and Jorge have been married for three years but they are facing challenges. Their relationship is fading and neither of them are able to rekindle the lost spark, a situation which worsens because of a job out of town. Irene and Albert are two retirees whose paths meet again after a few decades of separation. Both have suffered an infidelity and now they seem to understand each other.