Una preciosa puesta de sol
Grandmother Rosario, her daughter Elena, and granddaughter Beatriz embark on a weekend mountain retreat, each harboring a secret agenda. Confronting illness, marital strife, and a desire for escape, their dramatic clash leads to self-discovery and a difficult lesson about freedom.