Old Dogs
An unlucky-in-love divorcee and a fun-loving bachelor have their lives turned upside down when they're unexpectedly charged with the care of six-year-old twins, all while on the verge of the biggest business deal of their lives.
Two best friends – one an unlucky-in-love divorcee (Robin Williams) and the other a fun-loving bachelor (John Travolta) – have their lives turned upside down when they're unexpectedly charged with the care of six-year-old twins, all while on the verge of the biggest business deal of their lives. The not-so-kid-savvy bachelors stumble in their efforts to take care of the twins (Ella Blue Travolta and Conner Rayburn), leading to one debacle after another, and perhaps to a newfound understanding of what's really important in life.