Murder Club: Liar's Table
Cast members become characters inside a murder case each episode, gathering clues, debating, and voting to unmask the culprit. Live-action blends with AI-reconstructed scenes for a cinematic, interactive mystery.
Murder Club: Liar's Table is a competitive mystery-variety series fusing deduction, role-play, and entertainment. Each episode drops the cast into a murder case as characters who gather clues, hold secret talks, and complete the story themselves—from the opening crime through character intros, clue rounds, interviews, a final vote, and the ending. With no script and real game rules, it turns watching into solving together. Crime scenes across eras and places—a ballpark, the Joseon dynasty, a prison—are reconstructed via an AI video pipeline for a fully interactive viewing experience.