Trailer Horn
Donald heads out for a nice relaxing camping trip, until he runs into trouble with Chip and Dale.
Donald and the chipmunks, Chip and Dale, are after each other again, this time when they come upon Donald vacationing in a trailer. When he goes swimming, they fool him by moving the diving board and end up wrecking his car.