Hope Floats
When her picture-perfect life comes crashing down around her, a former beauty queen (Sandra Bullock) moves with her daughter back to her tiny hometown – Smithville, Texas.
Birdee Pruitt (Sandra Bullock) has a life most people would envy. But when her cheating husband reveals his infidelity on a national TV show, her perfect life comes crashing down. Devastated, Birdee and her young daughter head home to the small town she left behind. As the two struggle to adjust to their new lives, Birdee slowly gains the strength to open her heart and find hope again.