Can You Ever Forgive Me?
Melissa McCarthy is masterful in the captivating account — based on a true story — of a down-and-out writer who resorts to lies, deceit and outright crime to get back on top.
Melissa McCarthy stars in the adaptation of the memoir CAN YOU EVER FORGIVE ME?, the true story of best-selling celebrity biographer (and friend to cats) Lee Israel (Melissa McCarthy) who made her living in the 1970’s and 80’s profiling the likes of Katharine Hepburn, Tallulah Bankhead, Estee Lauder and journalist Dorothy Kilgallen. When Lee is no longer able to get published because she has fallen out of step with current tastes, she turns her art form to deception, abetted by her loyal friend Jack (Richard E. Grant).