Jane By Design
Jane Quimby lands a job at a fashion design house due to a mistaken identity. To keep her dream job, she’ll have to juggle life as a high school student with her new job as an assistant to a demanding boss who expects nothing less than perfection. Along the way, Jane enlists the support of her best friend Billy to help her navigate both worlds.
Jane Quimby lands a job at a high-fashion design house through a case of mistaken identity. In order to keep her dream job, she’ll have to juggle her life as a high school student with her new job as an assistant to Gray Chandler Murray, her demanding boss who expects nothing less than perfection. As Jane navigates the complicated world of office politics and the even more complicated world of high school relationships, she’ll struggle to keep her double life a secret. Along the way, she enlists the support of her best friend Billy, and finds she just might become the person she was always meant to be.