Twelve
Empowered by the God of Light, Taesan and the angels fight with Marok to protect the world. Ogwi, rejected by the God of Light, and Samin, a priest serving the God of Darkness, plot to plunge the world into darkness. A fantasy action adventure unfolds as the angels save the world from evil.
Empowered by the God of Light, twelve zodiac-powered angels descend to Earth. Their leader, Taesan the tiger, joins forces with Marok, a chosen human, to protect the world from evil. After a long battle against Ogwi, who was rejected by the God of Light, and Samin, a priest serving the God of Darkness, the angels seal away all evil powers, including their own.