Davy Crockett and the River Pirates
Davy Crockett and his friend George Russell leave for New Orleans to sell fur pelts. On the way, they become involved in a keelboat race, are captured by Indians, and expose a band of river pirates.
A rip roaring adventure with Davy Crockett, legendary "King of the Wild Frontier" and his trusty companion George as they head downriver to New Orleans! The two encounter dangerous rapids, treacherous river pirates and excitement at every turn. Combining the grand tradition of adventure with the greatest folk hero of them all, DAVY CROCKETT AND THE RIVER PIRATES is one ride you'll want to take again and again!