The Cheetah Girls
Meet The Cheetah Girls, four teens facing the challenges of growing up as they sing and dance their way toward that elusive record deal. The girls soon meet a famous record producer who takes them from talent shows to recording studios...but when the feisty foursome learns that their big break comes with strings attached, the girls must stay true to themselves to achieve their dreams.