The Little Mermaid II: Return to the Sea
Ariel and Eric must hide their precious daughter Melody’s mermaid heritage to protect her from Ursula’s vengeful sister, Morgana.
Ariel, Sebastian, Flounder and all your favorite characters from the original movie splash into a wonderful adventure overflowing with more unforgettable characters, fin-tapping songs and an exciting, action-packed story. Ariel and Eric must hide their precious daughter Melody’s mermaid heritage to protect her from Ursula’s vengeful sister, Morgana. But when the lure of the sea proves too strong for Melody, they call upon King Triton, plus all the good creatures on land and under the waves, to help rescue their daughter and restore harmony to the seas.