If the cold never bothered you anyway, then welcome to Arendelle! Join the directors of "Frozen 3" for an immersive walkthrough of World of Frozen at Disneyland Paris. Experience hidden details, stroll the village, and discover a few surprises along the way. Because when it comes to this world, we just can’t let it go. Now, are you ready to build a snowman?
Experience an immersive walkthrough of World of Frozen at Disneyland Paris, where the gates are open, and the magic feels real. Stroll through Arendelle Village, discover hidden gems, and maybe even find where Olaf would thrive in the summer. From the shimmering bay to the castle above, every corner is packed with story, secrets, and a touch of "Frozen" flair. Along the way, hear exclusive behind-the-scenes insights from the directors of "Frozen 3" themselves! Because when it comes to this world, we definitely can’t let it go! Now, are you ready to build a snowman?