What the Shark?
What the Shark? takes a look at a side of sharks rarely seen and dives deep into the environments where adaptation is critical to survival.
What the Shark? takes a look at a side of sharks rarely seen and dives deep into the environments where adaptation is critical to survival. In a place where darkness could hinder a predator from finding its prey and pressure levels might blow flesh to pieces, the atmosphere is a threat to a shark’s survival. To endure these hostile waters, they must defy the convention of life below the surface.