Jack-Jack Attack
Kari the babysitter thinks she's in for a routine night with little Jack-Jack. Little does she know what the smallest member of the incredible Parr family has in store for her!
Kari the babysitter thinks she’s in for a night of routine babysitting. She’s prepared to provide neurological stimulation with some soothing musical accompaniment for little Jack-Jack, the smallest member of the incredible Parr family. Little does she know that Jack-Jack will teach her a thing or two about babies with “special needs.” True to her word, Kari proves she can handle anything Jack-Jack can dish out - just barely. And Jack-Jack proves that listening to Mozart truly does make babies smarter.