Pirates of the Caribbean: On Stranger Tides
When Jack crosses paths with a woman from his past, he's not sure if it's love...or if she's a ruthless con artist using him to find the fabled Fountain of Youth.
Johnny Depp returns as Captain Jack Sparrow in a tale of truth, betrayal, youth, demise...and mermaids. When Jack crosses paths with a woman from his past (Penelope Cruz), he's not sure if it's love or if she's a ruthless con artist using him to find the fabled Fountain of Youth. Forced aboard the ship of the most feared pirate ever, Jack doesn't know who to be frightened by more — Blackbeard (Ian McShane) or the woman from his past.