Revenge
The world in which Emily has immersed herself is tied to a dark family history and she is anything but what she seems.
When Emily Thorne was the newest arrival in the Hamptons, she was, by all appearances, a sophisticated and friendly “girl next door.” But the exclusive world in which she has immersed herself is tied to a dark family history and Emily is anything but what she seems. Emily has returned to the Hamptons under an assumed identity with one endgame: Revenge. Now she must face the consequences of her actions and the havoc she has wreaked on those around her while she continues to avenge her father’s death.