Pushing Tin
Nick falzone is the number one air traffic controller until a quiet stranger, Russell Bell is transferred into the department. The rivalry between the two top air traffic controllers at New York TRACON escalates to a potentially dangerous level.
Nick Falzone (John Cusack) is the busiest, and the best, air traffic controller on Long Island - until Russell Bell (Billy Bob Thornton) roars into town like a motorcycle-riding cowboy. Fueled by caffeine and machismo, the two men embark upon an uproarious contest of wit and wills that can ultimately only have one winner.