Inside Out Classic: Washington Capitals vs. New York Rangers
"Inside Out" meets the NHL! Live from Hockey Island inside Riley's mind is the first-ever "Inside Out Classic." Get ready for an emotional showdown as Joy, Sadness, Anxiety, and the rest of Riley’s Emotions team up with the Washington Capitals and the New York in a real-time animated game set in the Mind World of "Inside Out."