Bullies of Baltimore
They were one of the baddest bunches the NFL ever saw – arguably the most dominating defense in pro football history, and certainly close to one of the most entertaining teams. BULLIES OF BALTIMORE tells the story of the Super Bowl champion 2000 Baltimore Ravens, a loving, unapologetic portrait of an irrepressible cast of characters.