Scrubs
J.D. and Turk scrub in together for the first time in a long time: Medicine has changed; interns have changed; but their bromance has stood the test of time. Characters new and old navigate the waters of Sacred Heart with laughter, heart and some surprises along the way.
Bill Lawrence of Doozer Productions created the original series and serves as executive producer alongside Jeff Ingold and Liza Katzer also of Doozer Productions. Zach Braff, Donald Faison and Sarah Chalke will star and executive produce. Aseem Batra serves as executive producer and showrunner; Randall Winston also executive produces. The series is produced by 20th Television, a part of Disney Television Studios.