Benched
When Nina Whitley’s hit with her ex-fiancé’s engagement, she snaps. Now the only place she can get a job is at the Public Defender’s office.
Nina Whitley, a distinguished corporate lawyer who has given up everything in her climb to the top. However, when she’s hit with her ex-fiancé’s engagement announcement and learns that she hasn’t made partner at her high power firm, Nina snaps. Now the only place she can get a job is at the Public Defender’s office. Nina must learn to connect with her co-workers, including the roguish Phil, the idealistic Carlos, the useless empathetic Cheryl and the dedicated intern Micah. She’ll also be going head-to-head with her ex-fiancé.